Kupujúci je oprávnený využiť bezplatnú službu výmeny tovaru zakúpeného prostredníctvom webovej stránky www.fidrgon.sk.
Kupujúci musí o výmenu tovaru požiadať v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Kupujúci požiada o výmenu tovaru formou e-mailovej komunikácie, v ktorej uvedie číslo objednávky a presne špecifikuje tovar, ktorý žiada vymeniť.
Výmena tovaru je možná za akýkoľvek tovar rovnakej alebo vyššej hodnoty.
Tovar, ktorý Kupujúci žiada vymeniť musí byť nepoužitý, nepoškodený, neopotrebovaný, so všetkými štítkami a originálnym obalom, vrátane príslušenstva.
Kupujúci je povinný zaslať tovar na výmenu vrátane návodu na obsluhu, záručného listu, dokladu o zaplatení a ďalšej prislúchajúcej dokumentácie.
Kupujúci je povinný zásielku starostlivo zabaliť, aby pri doprave nedošlo k jej poškodeniu.
Kupujúci je povinný zásielku poistiť a zaslať na adresu: Ing. Vít Drgon Fi DRGON, Slovenská 9, 941 11 Palárikovo.
Tovar nám nezasielajte na dobierku ani službou “balík na poštu”, tovar na výmenu zaslaný na dobierku, príp. službou “balík na poštu” Predávajúci neprevezme a vráti sa Vám späť.
Pri prevzatí zásielky si vždy dôkladne skontrolujte, či je obal zásielky nepoškodený, pokiaľ je obal zásielky akokoľvek poškodený – odmietnite zásielku prevziať. Ak ste už zásielku prevzali a následne zistíte akékoľvek (vonkajšie, príp. vnútorné) poškodenie zásielky, BEZODKLADNE kontaktujte dopravnú spoločnosť alebo Predávajúceho.
Slovenská pošta, a. s.
Prijatie poškodenej zásielky je potrebné nahlásiť najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky osobne na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty, a. s. alebo telefonicky na tel. č. + 421 xxxxxxxxx.
Kuriér General Logistics Systems Slovakia s.r.o. (GLS)
Prijatie poškodenej zásielky je potrebné nahlásiť najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky telefonicky na tel. č. + 421 220 570 870.
Predávajúci
Ing. Vít Drgon Fi DRGON, e-mail: fidrgon@fidrgon.sk; tel. č. +421 35 64 93 711, +421 910 900 595, +421 903 386 109.